Lovelylauren22's Blog

un blog despre gandurile mele

Noroc=pregatire+sansa mai 31, 2010

Filed under: Uncategorized — lovelylauren22 @ 6:27 pm

Acum ceva timp am auzit aceasta replica intr-un film.Nu mai tin minte exact cum era dar, stiu ca se intelegea ca norocul vine din pregatire si sansa. Chiar mi-a placut replica si pot sa spun ca este adevarata, eu am trecut prin diferite experiente care ma fac sa cred in aceasta idee.

Multi mi-au spus ca sunt o persoana norocoasa insa nu stiu cat de mult e vorba de noroc. cred ca fiecare se naste sub o stea norocoasa de la Dumnezeu numai ca trebuie sa stii cum sa o fructifici. Am avut examene grele si dupa ce treceau ziceam „ce noroc am avut” ca am facut tot. Am uitat sa ma gandesc si k am facut tot pentru ca mi-am petrecut noptile invatand, pentru ca nu am lipsit de la cursuri si nu am iesit in cluburi cand trebuia sa ma pregatesc pentru teste. Asa ca norocul chiar are la baza pregatirea si sansa. Trebuie sa nu uitam sa profitam de orice sansa care ni se ofera pentru ca nu se stie cand o sa mai primim alta.

Am vorbit de examene dar cred ca acest lucru se aplica si in evenimentele de zi cu zi, in povestile de viata, in povestile de iubire. Trebuie sa muncesti mult ca sa obtii ce doresti. Norocul nu vine daca stai si astepti sa pice ceva din cer.

Asta e parerea mea si cred ca si altii simt acelasi lucru.

 

Lasă un comentariu