Lovelylauren22's Blog

un blog despre gandurile mele

mai 22, 2010

Filed under: Uncategorized — lovelylauren22 @ 11:04 am

E sambata si e superb afara.de ce trebuie sa stau in casa ?pt ca trebuie sa fac proiectul la siad.:((

Asa fac mereu, citesc detaliile si dupa care lasa k nu pare asa de greu ,avem timp sa-l facem, sau e asa de greu ca mai bine il fac cand am mai mult timp. si asa trece timpul. daca nu as sti ca imi ia putin timp sa fac proiectele probabil ca le- as face mai repede dar ma bazez pe chestia asta si de asta las timpul sa treaca.

gata cu discutiile..avem treaba

 

2 Responses to “”

  1. ely Says:

    siii… le-ai terminat? mai ai multe? ;))
    daca toata facultatea terminam proiectele la timp, am ajuns in ultimul semestru de master sa le fac the night before :d.anyway nu e recomandat 😛

  2. inca nu le am terminat. oricum nu esti singura care le face the night before.


Lasă un comentariu