Lovelylauren22's Blog

un blog despre gandurile mele

1Mai mai 4, 2010

Filed under: Uncategorized — lovelylauren22 @ 12:37 pm

De cateva saptamani am tot auzit si la tv si la radio ca vine 1 mai.wow ce bucurie!:)) pentru unii..nu si pentru mine.

De 5 ani am tot zis  ca o sa merg la mare de 1 mai numai ca de fiecare data a aparut ceva si am renuntat. Anul acesta chiar nu am facut planuri sa merg si am reusit sa ajung la mare in faimoasa statiune a „tineretului” si anume Costinesti. M-am plimbat prin statiune si am ajuns la concluzia ca aceasta zi nu reprezinta nimic pentru mine, este o zi ca si celelalte. Mi-a placut marea, faptul ca a fost soare si ca era sambata dar altceva nimic.

Am I strange? Sunt curioasa ce inseamna si pentru altii aceasta zi.Sper sa si aflu raspunsuri.SO?

 

12 Responses to “1Mai”

  1. Raluca Says:

    1 mai = o zi in care nu faci nimic, cam asa a sunat anul asta pentru mine. Evident ca e o zi ca oricare alta, doar ca anul asta a fost ziua in care mi-am permis sa evadez un pic din cotidian, sa fac ceva spontan, sa plec la mare cu un grup de oameni pe care nu-i cunosteam.;) A fost o experienta interesanta si ma bucur ca am cunoscut oameni noi. 😉 Si ma bucur ca am vazut marea ca mi-era dor de sunetul valurilor…

  2. Adela Says:

    Nu e nimic ciudat , si eu cred la fel. Mai ales cand ” 1 Mai muncitoresc ” :)) pica in weekend, nu prea avem un motiv de bucurie. E mai degraba un weekend ca oricare altul.

    :*

  3. eleonora Says:

    hmmm… greu de spus. pana la urma traditia de student ne trimite direct la mare indiferent daca 1 mai e sambata, duminica sau orice alta zi. been there this year si nu pot sa spun decat ca as fi putut face asta in oricare alta zi si m-as fi simtit la fel. but then again daca avem nevoie de 1 mai ca sa ne simtim bine si sa evadam din cotidian, de ce sa nu o facem 😉

  4. cristi Says:

    1 mai nu inseamna decat acea zi libera in care nu te duci la lucru ci stai si faci ce vrei. anul acesta a picat sambata asa ca a fost o zi ca oricare alta.

  5. corina Says:

    Nu esti deloc ciudata. Cred ca pentru generatia noastra ziua de 1 mai nu inseamna decat o zi de distractie. E normal sa fie asa pentru ca am crescut in perioda de dupa 1989 si nu am mai avut parte de vestitele parade de 1 mai.

  6. roxi Says:

    Cred k toata lumea se bucura de 1 mai ca de o zi libera fara sa se gandeasca la perioada de dinainte de revolutie.pana la urma nu esti o ciudata cum nu suntem nici noi ceilalti.avem tendinta de a trata lucrurile ca atare fara a ne gandi la insemnatatea lor.nucu sarbatorile nu mai sunt cum erau inainte.

  7. mihai Says:

    1 mai este o zi pe care chiar nu o poti uita..in caz ca pica in timpul saptamanii stai un an de zile si astepti aceasta zi libera.imi aduc aminte cand eram la scoala ce bucurosi eram toti cand venea 1 mai.

  8. andreea Says:

    Si eu am fost la mare anul acesta si m- am bucurat de un weekend frumos..nu stiu cat de mult m -am gandit la importanta zilei dar pentru mine 1 mai a fost o zi frumoasa. M-am uitat in jurul meu si pot spune ca lumea doar se bucura de un weekend superb.

  9. dan Says:

    eu am facut acelasi lucru pe care il fac in fiecare an…am fost cu prietenii la gratar.nici nu am realizat k e 1 mai..a fost doar o zi frumoasa de sambata.

  10. costi Says:

    Am observat ca pentru toata lumea 1 mai e acea zi in care stai,te odihnesti sau iesi la un gratar cu prietenii. 1 mai= nothing out of the ordinary

  11. mihaela Says:

    ce inseamna 1 mai pt mine? ar fi putut inseamna multe daca in ultimii 2 ani nu as fi fost nevoita sa lucrez de 1 mai.nu tu gratar, nu tu mers la mare..cu parere de rau trebuie sa ma alatur celor pt care nu inseamna nimic aceasta zi.

  12. mari Says:

    in caz ca nu stiati 1 mai semnifica, in traditia populara, inceputul verii.


Lasă un comentariu